.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كمبود نيرو در دستگاه قضايي مازندران

"حسين زرين مهر"  در آئين توديع و معارفه روساي پيشين وجديد دادگستري مازندران در ساري افزود: هم اكنون محاكم قضايي اين خطه در بخش قضات با ? درصد??? و دربخش كادراداري با ? ???درصد كمبود نيرو مواجه است.
وي از قوه قضاييه خواست براي رسيدگي سريع به پرونده‌هاي وارده و نيز كوتاه شدن وقت وممانعت از اطاله دادرسي نيروهاي قضاوتي و كادرهاي اداري دادگستري استان را افزايش دهد
وي به رسيدگي پرونده‌ها توسط دستگاه قضايي مازندران اشاره كرد و اظهار داشت: پارسال ? ????هزار فقره پرونده وارد دادسراها ، دادگاههاي عمومي و تجديد نظر اين استان شد كه از اين تعداد ? ????هزار فقره از پرونده‌ها توسط قضات رسيدگي، اعلام راي و مختومه شد.
وي ادامه داد: در همين مدت ? ????هزار فقره پرونده وارد شوراهاي حل اختلاف مستقر در دستگاه قضايي مازندران شد كه از اين تعداد ? ????هزار فقره به صلح و سازش ختم شده است. وي يكي از سياست‌هاي قوه قضائيه را تشكيل شوراهاي حل اختلاف در سراسر كشور از جمله اين استان عنوان كرد و بيان داشت: در تشكيلات قوه قضائيه شوراي حل اختلاف يك نهاد شبه قضايي محسوب شده و بسياري از پرونده‌هاي سبك توسط شوراها به صلح و سازش مي‌انجامد.
به گفته اين مقام قضايي، از سال ? ???تاكنون يكهزار و ? ????شوراي حل اختلاف در سطح ادارات دادگستريهاي شهرستانهاي مازندران تشكيل شده است.
در ادامه اين مراسم رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح مستقر در مازندران در سخناني گفت: در نظام اسلامي خدمت صادقانه به مردم ، اسلام و قرآن از ارزش و جايگاه بالايي در نزد پرودگار دارد.
حجت‌الاسلام "محمد مجتهدزاده" خدمت و سازندگي براي مردم يك اصل دانست و افزود: كسي كه براي حل مشكلات مسلمانان صادقانه و بي‌ريا قدم بردارد مطمئنا هديه و اجر اقدس الهي نصيب وي خواهد شد.
رئيس دادگاههاي ويژه روحانيت استانهاي مازندران و گلستان خطاب به قضات و كاركنان دادگستري مازندران گفت:هر قدم خالصانه‌اي كه براي مردم برداريد در ذخيره اعمالتان نوشته خواهد شد. ( irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.